"הרחק מן החייזרים ומן הדומה לו": איך 'המודיע' מתמודד עם פרסומת ל'עולם מקביל'?

    ישראל פריי 8 Comment on "הרחק מן החייזרים ומן הדומה לו": איך 'המודיע' מתמודד עם פרסומת ל'עולם מקביל'?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסומת שהעלתה מועצת החלב בימים האחרונים ברדיו ובעיתונים, נפתחה בהכרזה: "בעולם מקביל", ואז מצוינים דוגמאות של דברים דמיוניים, ולעומתם מוצגים "בעולם האמיתי" יתרונותיהם של מוצרי החלב.

    עיתון "המודיע" הידוע ברגישותו ובחישובי ניסוחיו הנפתלים על כל מילה בעלת שבריר קונוטציה שאינה עולה בקנה אחד עם רוח חכמים, היה כלי התקשורת היחיד ששינה את המשפט הפותח של הפרסומת.

    אנחנו סקרנים לדעת האם המבקר של המודיע מבקר לצורך עבודתו באנציקלופדיה הווירטואלית הגדולה בעולם, אך מחיפוש שלנו בויקיפדיה למושג "יקום מקביל", הגיעה ההסבר הבא: "יקום מקביל הוא יקום היפותטי נוסף המתנהל במקביל ליקום שלנו. קיומם של יקומים מקבילים הוא בגדר השערה בלבד, והוויכוח עליו עדיין שריר וקיים. התורות העיקריות השואפות לתת ביסוס מדעי לנושא הן מכניקת הקוונטים, תורת היחסות הכללית ותורת המיתרים. מוטיב היקום המקביל מופיע תכופות בסוגת המדע הבדיוני".

    ברור ופשוט ששופרה הנאמן של היהדות החרדית לא ייתן את ידיו לניסוח מפוקפק שכזה, ועל כן, הוחלפה הפרסומת ל"בעולם דמיוני". הנה המודעות:

    20151225_085237

    20151225_085336



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      פחחח… אני מנויה על המודיע ונתקלתי רק בפרסום "בעולם מקביל". לא "דמיוני" ולא בטיח.

    2. 6

      רגע, ואם שינו את הטקסט "לעולם דמיוני"
      על מה הלעג?
      למה עולה מהכתבה ריח של בוז?
      אז יש עוד עיתון בתבל שבו מסננים ברמה גבוהה, והחוש השישי לא נאבד בו לגמרי לעורכים\ לכתבים לשאר הצוות
      נו אז מה?
      זה דווקא ראוי להערכה לדעתי!

    3. 5

      פרסומת אלווופה, ועכשיו עשיתם להם עוד פרסומת 🙂 🙂 🙂

    4. 3

      היו צריכים לכתוב כך בכל העלונים החרדיים. גם ככה אף אחד לא הבין.
      על מי בדיוק ניסו לעשות רושם… דבר איתנו בשפה שלנו! לא רוצה לא צריך!
      אבל תדע שהפרסומת שהשקעת עליה לא שווה כלום… (ראו דיון גרפיקאים בפרוג)

    5. 2

      חחח, פרסומת לא שווה?
      משהו לאן מבין בפרסום!
      זו פרסומת אלוווווווווווווופה!!

    6. 1

      מצטער לומר,
      אבל מי שמחליט בסוף אם הפרסומת מקצועית או לא, אלו הקונים.
      או ש… הם רצו "פרסומת מקצועית" אך שלא תמשוך ותעניין אנשים.